Istaknuti post

Nazovite vidovnjakinju Soror i tražite pomoć- Privatni mobitel : +385 92 324 1928

S povjerenjem nazovite i riješite svoje probleme, saznajte što budućnost nosi, te kako će se razvijati vaša veza, posao i zdravlje. Najjef...

petak, 21. kolovoza 2015.

Za sve one koji trebaju moju pomoć


Dragi svi, 

ako je suditi prema broju vaših poziva i emailova većinu zanima praktična strana ove drevne religije, a to su proricanje i vračanje s nekom određenom svrhom. Mnogima sam već pomogla pa me pitate kako to radim. Načini i metode rada svake vještice na ovom su području različiti i svaka od nas koristi svoj alat za proricanje kako individualne metode vračanja koje je razvijala tijekom životnog puta, tako i one naslijeđene od starije vještice, a  riječ je uglavnom o osobi iz obitelji, koja joj je pomogla da savlada osnove travarstva, obavila inicijaciju i naučila je sve što treba znati kako bi iskreno i odano služila Boginji. Štovanje Boginje, dragi moji, nije samo proricanje i vračanje, to je način života iz kojeg onda proizlazi moć koju koristim da pomognem Vama.  Mnogima već i jesam. nadam se da će te nastaviti čitati moje postove, te se javiti kada osjetite da Vam je pomoć potrebna. 

Vaša, 

Soror PIAL )O(

TREBATE POMOC obratite se na mistikaokultizam@gmail.com ili na mob: 092 324 1928

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.