Istaknuti post

Nazovite vidovnjakinju Soror i tražite pomoć- Privatni mobitel : +385 92 324 1928

S povjerenjem nazovite i riješite svoje probleme, saznajte što budućnost nosi, te kako će se razvijati vaša veza, posao i zdravlje. Najjef...

ponedjeljak, 17. kolovoza 2015.

Molitva za miran san boginji Aradiji

Iznad kreveta imam ovu sliku sa prikazom božice Aradie.Jednostavno moja intuicija mi je "rekla" da je trebam držati u spavaćoj sobi kako bi mi omogućila miran san jer mjesecima sam loše spavala a ni sama neznam zašto?
Osmislila sam i ovu molitvu:

Ti koja ploviš noćnim nebom,
čiju kosu krase zvijezde,
i koja donosiš mir i spokoj svemu što živi, 
podari mi laku i ugodnu noć,
čuvaj me velika boginjo, 
jer ja sam ona koja te slijedi.
Velika Aradio, mjesečeva boginjo,
ona iz drevnh vremena, bdij nad nama!



Vaša

Soror PIAL

TREBATE POMOC obratite se na mistikaokultizam@gmail.com ili na mob: 092 324 1928

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.