Istaknuti post

Nazovite vidovnjakinju Soror i tražite pomoć- Privatni mobitel : +385 92 324 1928

S povjerenjem nazovite i riješite svoje probleme, saznajte što budućnost nosi, te kako će se razvijati vaša veza, posao i zdravlje. Najjef...

srijeda, 5. listopada 2016.

Vještice -magija i uroci među nama

Slikovni rezultat za wicca ritual
Ako do sada niste vjerovali u njih: vještice postoje, kao što postoje anđeli i duhovi. Žive među nama i aktivne su – oni su isto takvi kao i svi ostali.
Običan smrtnik neće ih ni primijetiti. Međutim, postoje ezoterični ljudi koji će ih prepoznati bilo gdje.
Ljubavne magije su uvijek igrale veliku ulogu u repertoaru vještica i magičnih stručnjaka.
Budući da su u većini, za one koji ih ne primjećuju, donosimo Vam jednu vješticu koja živi među nama.
Lamia nam je otkrila da je u njenoj obitelji ona šesta generacija vještica i prenosi se sa ženske linije ( sa majke na kćerku). Prema njenim riječima, vještičarenje je bila normalna stvar u njenoj obitelji, kao i njihovi običaji te način života.
Odrasla sam s time, ali pošto je kod običnih ljudi vještičarenje negativna stvar, nisam htjela baviti se time. 
Moglo se puno čuti o lovu na vještice, vještičija suđenja, kao i spaljivanju vještica. Vjestičija suđenja su se odvijala od kraja 15. stoljeća do kraja 18. stoljeća ispred vjerskih, sekularnih ili mješovitih institucija. Ako su za nekoga mislili da je vještica, oni su bili podvrgnuti raznim mučenjima i palili ih žive na lomači. Lamiji je drago da tako nešto danas nije moguće.

Na kraju, moja baka mi je objasnila da smo mi dobre vještice koje pomažu onima kojima je potrebna pomoć. Mi sklapamo savez s nevdljivim svijetom, ali to činimo na drugačiji način ili bar na drugi način koristimo svoje snage (sile). Naša glavna sposobnost je liječenje, mi smo tzv. vještice doktorice. Ili kako je napisano u dječijim pričama – mi smo dobre vještice. Vješto koristimo praznovjerja, vjerovanja i moć vjere u ozdravljenje, poznajemo magične moći ljekovitih bilja. Moja baka me je pripremila da vještice cijene kao svetog čovjeka, što može imati i privilegije, ali osim toga nije laka sudbina. Nakon toga nisam trebala puno vagati kako bih odlučila: DA, i ja želim biti vješstica koja pomaže. Zanima li Vas što učiniti ako imate urok na sebi? Javite se. 
Koristim veliki broj takvih objekata koji su stoljećima u vlasništvu obitelji. Svaki subjekt ima blagotvorni učinak za drugo područje. Bilo da je riječ o magiji ljubavi, novcu ili zdravlju. Postoje posude koje služe za prikupljanje energija i postoje takvi alati koji su preokrenuli financije puno ljudi u pozitivan smijer – objašnjava moderna vještica.Slikovni rezultat za wicca ritual

Vaša,

Soror PIAL

TREBATE POMOC obratite se na mistikaokultizam@gmail.com ili na mob: 092 324 1928

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.