Istaknuti post

Nazovite vidovnjakinju Soror i tražite pomoć- Privatni mobitel : +385 92 324 1928

S povjerenjem nazovite i riješite svoje probleme, saznajte što budućnost nosi, te kako će se razvijati vaša veza, posao i zdravlje. Najjef...

utorak, 30. siječnja 2018.

Pitajte tarot - besplatan odgovor od vidovnjakinje Soror

Slikovni rezultat za tarot reader

Često mi se javljaju osobe koje imaju problema u životu, ništa im ne ide, a kažu sve rade kako treba. Pitaju me imaju li uroka na sebi, te mogu li vidjeti jeli ih tko urekao.Kod nekih ljudi, na sreću to nije slučaj. Drugi pak imaju jasno označene kletve i uroke od kojih su neke bačene i prije više godina, dok su još bili djeca Takvim ljudima preporučam tarot i skidanje uroka, dok oni sretniji trebaju samo talisman ili amulet za sreću.

Stoga sam ovim putem odlučila besplatno odgovoriti na jedno pitanje koje mi možete postaviti na e mail : mistikaokultizam@gmail.com. 

U mailu ne trebate ostavaiti pravo ime, ali trebate staviti točan datum rođenja, mjesto rođenja, te detaljno pitanje. Usto mi treba i datum rođenja druge osobe ukoliko je riječ o odnosu s partnerom. Pitanje na kraju maila mora biti kratko i jasno. Primjer : Imam li urok ? ili Hoćemo li se pomiriti? i sl.

Na emailove koji nemaju navedene podatke neću odgovoriti.


Blagoslovljeni bili,

Vaša Soror PIAL

Sve informacije možete dobiti na e mail: mistikaokultizam@gmail.com ili na mobitel 092 324 1928 od 17 do 21 sat svakog dana.


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.