Istaknuti post

Nazovite vidovnjakinju Soror i tražite pomoć- Privatni mobitel : +385 92 324 1928

S povjerenjem nazovite i riješite svoje probleme, saznajte što budućnost nosi, te kako će se razvijati vaša veza, posao i zdravlje. Najjef...

ponedjeljak, 14. lipnja 2021.

Slavonski prastari djeda hrast - magija šume



U jednoj slavonskoj prašumi, Prašnik, živi jedan prastari djeda Hrast, kažu da je najstariji u Europi.

Poželjela sam ga upoznati.

Ne fotografirati, ne samo dodirnuti i gledati, već upoznati na način na koji se godinama upoznajem i povezujem s biljkama i šumskim duhovima, čuvarima.
Način na koji obično komuniciram s stablima i biljkama nije funkcionirao u ovom slučaju.
Takva interakcija nije verbalna, ali na razini duše takva se komunikacija odvija izravno emancijama, osjećajima i stanjima.
Pradjeda Hrast me iznenadio, na razini duha on je šutio.
Pokazao mi je na taj način da je njegova razina duha mnogo viša od moje.
No ipak nije ostavio moju unutarnju posudu praznom.
Neke su se informacije s hrasta prenijele u tu posudu u "zapakiranom" obliku.
Otpakiravanje tog poklona će biti moguće tek kad nivo moje svijesti bude spreman za to, valjda, nadam se, ako ikad u ovom životu.
Jednostavno nisam „izrasla“ u ovoj inkarnaciji do njegove visine.
Ipak, pokazao mi je fragmente načina života drevnih stanovnika te šume, ne ljudske rase.
Na povratku iz prašume zaustavila me ova divlja ruža s fotke.
Tek kraj nje sam uspjela isprocesuirati iskustvo s šumskim pradjedom.
Svaki put kad dođem u kontakt s duhovima šume, moja unutarnja posuda se puni.
Posuda je živa i čim se napuni ja osjetim nalet kreativnosti, valjda ju na taj način praznim.
Posuda se puni različitim sadržajima tijekom dana, tjedna, mjeseca, godina.
Kreativnost ju prazni.
Pratite li punjenje svoje posude?
Praznite li ju svojom kreativnošću?

Do sljedećeg susreta, 


Vaša,



Soror PIAL


Sve informacije možete dobiti na e mail: mistikaokultizam@gmail.com ili na 
privatni mobitel +385 92 324 1928 od 17 do 21 sat svakog radnog dana, te subotom i nedjeljom 
od 10 do 21 sat

Ova stranica služi isključivo za zabavu

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.