Istaknuti post

Nazovite vidovnjakinju Soror i tražite pomoć- Privatni mobitel : +385 92 324 1928

S povjerenjem nazovite i riješite svoje probleme, saznajte što budućnost nosi, te kako će se razvijati vaša veza, posao i zdravlje. Najjef...

nedjelja, 18. prosinca 2016.

Magijski ritual za vraćanje dugova


Slikovni rezultat za wiccan ritual for money



Ritual za vraćanje dugova se radi u toku punog Mjeseca. 

Treba nabaviti nov neupotrebljavan ključ. 


Slikovni rezultat za wiccan key ritual for money


U noći punog Mjeseca važno je otići na neku usamljenu raskrsnicu. 
Ključ treba staviti u centar raskrsnice. 
Tada treba tri puta obići oko te raskrsnice, u smjeru suprotno od kretanja kazaljki na satu i izgovoriti slijedeću bajalicu: 

„Silo oko mene, sažali se na mene. Oprosti mi moju glupost i podari mi drugu šansu. Neka tako bude“. 

Potom  treba  uzeti ključ i vratiti se kući. 

Slikovni rezultat za wiccan ritual for money


Ključ sa raskrsnice treba staviti sa drugim ključevima koji se koriste i nositi ga sa sobom, sve dok se problem duga ne riješi. Kada se dug vrati, ključ treba baciti na istu raskrsnicu na kojoj je i odrađen ritual.


Vaša,

Soror PIAL
Kontakt mobitel : +385 92 324 1928 svakog dana od 17 do 21 sat.


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.