Istaknuti post

Nazovite vidovnjakinju Soror i tražite pomoć- Privatni mobitel : +385 92 324 1928

S povjerenjem nazovite i riješite svoje probleme, saznajte što budućnost nosi, te kako će se razvijati vaša veza, posao i zdravlje. Najjef...

četvrtak, 30. srpnja 2020.

Čini za buđenje strasti kod muškarca

                                                                                            

Postoji veoma veliki broj ovakvih čini. U principu, one slijede obrazac sličan onome koji koristi suprotni spol. Izgleda da je glavna razlika u činjenici da se moraju ponoviti sedam puta, a ženama se uvijek, zbog nekog nepoznatog razloga, preporučuje da nikada ne povjere drugim ženama svoje magijske aktivnosti. Bajalica počinje riječima: 
''Opsjednuta sam žarkom ljubavi prema tom muškarcu: ova mi ljubav dolazi od Apsarasa koji je uvijek pobjednik.
Neka taj muškarac žudi za mnom, neka me želi, neka izgara od želje za mnom! Neka ova ljubav izađe iz duha i uđe u njega.
Neka me poželi kao što ništa poželio nije! Volim ga, želim ga: on mora osjetiti isto za mene!
O, Maruce, neka ga ljubav ispuni; o, Duše zraka, ispuni ga ljubavlju; o, Agni, neka gori od ljubavi za mene!...''

Vrlo često se koriste i slijedeće čini:
''Snagom i zakonima Varune pozivam žarku silu ljubavi u tebi, za tebe. Žudnju, moćnog duha ljubavi kojeg svi bogovi stvoriše u vodi, pozivam i molim da tvoju ljubav osigura za mene!
Indrani je magnetizirao vode ovom ljubavnom silom. I nju ja pozivam po zakonima Varune, da te razgore! (ponavlja se dva puta)
Volit ćeš me gorućom žudnjom!...''

Vaša,


Soror PIAL



Sve informacije možete dobiti na e mail: mistikaokultizam@gmail.com ili na privatni mobitel + 385 92 324 1928 od 17 do 21 sat svakog radnog dana, te subotom i nedjeljom od 10 do 21 sat
    Ova stranica služi isključivo za zabavu

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.