Istaknuti post

Nazovite vidovnjakinju Soror i tražite pomoć- Privatni mobitel : +385 92 324 1928

S povjerenjem nazovite i riješite svoje probleme, saznajte što budućnost nosi, te kako će se razvijati vaša veza, posao i zdravlje. Najjef...

četvrtak, 22. ožujka 2018.

Činima i magijom protiv psihičkih tegoba - rješite se depresije

Slikovni rezultat za witchcraft magick of the wind


Ako vas s vremena na vrijeme hvata depresija, obuzima bijes ili ne znate kako se pomiriti sa nekim, poslužite se  magijom

Otklonite bijes

Ukoliko ste zbog nečijeg postupka ili neugodne situacije osjetili bijes, izvedite ovaj ritual i izbacite to iz sebe. U predvečerje zapalite bijelu svijeću, udobno se smjestite i zagledajte u plamen razmišljajući o lijepim stvarima koje su vam se dogodile u prethodnom razdoblju.
Nakon petnaestak minuta izgovorite slijedeću bajalicu:  ”Ono što me je uznemirilo neka ide od mene, a umjesto toga neka me ispune ljubav i sreća. Otarasila sam se bijesa i moje je srce mirno.”
Čišćenje od negativne energije
Da biste očistili dom od negativne energije, jednom tjedno izvedite ovaj ritual. Točno u podne, zapalite bijelu svijeću i izgovorite bajalicu:  ”Majko zemlje, vjetra, vode i vatre, molim te, očisti ovaj dom od negativne energije. Očisti moje tijelo i tijela mojih najmilijih, ne dozvoli da se bolest useli u njega. Blagoslovena da si, majko zemlje, vjetra, vode i vatre.”
Slikovni rezultat za witchcraft magick of the wind

Pročišćavanje emocija

Ove čini izvode se na mlad mjesec i pomažu da se otklone loše misli i negativne emocije, a donose i jasno rasuđivanje. Za ritual su potrebni: – bijela sveća, – bokal vode (najbolje izvorske) – morska sol – suha kadulja – kandilo.  Zapalite svijeću i izgovarajte naglas: ”Prizivam četiri elementa: vodu, zrak, vatru i zemlju da me očiste od loših misli i mrzovolje”.
Brzo pređite rukom iznad plamena izgovarajući: ”Neka vatra spali sve loše misli”. Uzmite sol u ruke i protrljajte je između dlanova izgovarajući: ”Oslobađam se svih blokada koje me sputavaju i ne dozvoljavaju mi da jasno rasuđujem”.
Stavite kadulju u kandilo i zapalite je, pa kada se dim počne širiti prostorom, izgovorite sljedeću rečenicu: ”Neka mi ovaj zrak pročisti misli i neka one budu jasne i brze”. Potom potopite ruke u vodu uz bajalicu: ”Moćna vodo, odnesi sve što je loše. Sada sam čista i mirna, misli su mi jasne kao kristal. Razumijem sve što mi srce poručuje.”
Pomješajte pepeo biljke sa solju, te sve zajedno stavite u vodu i prospite u dvorište.
Povezana slika

Prizovite radost

Ovaj ritual izvodi se za vrijeme punog mjeseca. Stavite na stol tri crvene svijeće, zapalite ih, a potom oko njih pospite latice crvenih ruža. Pustitite da plamen gori nekoliko minuta, a onda izgovorite: ”Crvena je boja radosti i donosi mi osmijeh na lice. Crvena je boja života i ljubavi, ispuniće me lijepim mislima.

O, najljepša bojo, blagoslovi me svojom radošću i srećom”. Ovaj ritual izvodi se tri noći zaredom uvek sa istim svijećama. Kada završite, pokupite latice i ostatke svijeća, i bacite ih u rijeku. Nakon toga polako pođite kući ne okrećući se.
Vaša,

    Soror PIAL
    Sve informacije možete dobiti na e mail: mistikaokultizam@gmail.com ili na privatni mobitel 092 324 1928 od 17 do 21 sat svakog dana
    Ova stranica služi isključivo za zabavu

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.