Istaknuti post

Nazovite vidovnjakinju Soror i tražite pomoć- Privatni mobitel : +385 92 324 1928

S povjerenjem nazovite i riješite svoje probleme, saznajte što budućnost nosi, te kako će se razvijati vaša veza, posao i zdravlje. Najjef...

nedjelja, 22. prosinca 2013.

Zaduženje: Podignite veo

Visoki Svećenik:
«Slušajte riječi Velike Majke – Artemis, Astarte, Dione, Melusine, Aphrodite, Cerridwen, Diane, Arianrhod.»
Visoka Svećenica:
« U vrijeme punog mjeseca kad nešto zatrebate, okupite se na skrivenom mjestu i obožavajte Moj duh, jer ja sam kraljica sveg vještičarstva i magije. Okupit ćete se svi vi koji želite učiti vještičarstvo, a još ne poznajete njegove najdublje tajne. Kroz vašu želju pokazat ću vam stvari koje su vam skrivene, i bit ćete slobodni od ropstva. Muškarci i žene će pjevati, plesati, svirati, voljeti na moju slavu. Tamo su skrivena vrata, kroz koja sam stvorila put da ovdje na zemlji okusite eliksir besmrtnosti. Neka je ekstaza i radost zemaljska moja, jer ja sam milostiva Božica. Dajem nezamislivu radost zemaljskog života, i nakon smrti neizreciv mir, odmor i ekstazu, i ne zahtjevam išta kroz žrtvu. «
Visoki svećenik:
«Čujte riječi Božice divne.»

Visoka svećenica:
«Volim vas, žudim za vama, slabi ili raskošni, prikriveni ili strastveni. Ja sam sve zadovoljstvo, raskošna opijenost najdubljih osjeta, želim vas. Raširite krila, probudite skupljenu veličanstvenost unutar sebe. Dođite k meni, jer ja sam plamen koji gori u srcu svakog čovjeka, i jezgra sam svake zvijezde. Neka vaše najdublje jastvo bude izgubljeno u konstantnom ushitu bezgranične sreće. Sjetite se da su sva umijeća ljubavi i užitka moji rituali. Stoga nek bude ljepota i snaga, nestašan smijeh, snaga i vatra unutar vas. Ako putujete k meni i niste me dosegli recite: «Prizivam te i čekam strpljivo, jer boraviš u meni od samog početka». Oni koji su me željeli, oni će me doseći onkraj svake želje.”

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.