Istaknuti post

Nazovite vidovnjakinju Soror i tražite pomoć- Privatni mobitel : +385 92 324 1928

S povjerenjem nazovite i riješite svoje probleme, saznajte što budućnost nosi, te kako će se razvijati vaša veza, posao i zdravlje. Najjef...

četvrtak, 9. kolovoza 2018.

Vraćanje crne magije i čini naručitelju

Slikovni rezultat za water fall witch

Ako suprug zamrzi ženu zbog magije koju je napravila treća osoba, obično ljubavnica, onda njegova žena mora otići u ranu zoru, pored nekog izvora, kako bi poništila čini i skinula omrazu te tako vratila sklad u svoj brak.
Kad dođe do izvora žena prekrsti ruke i kaže:
Dobro jutro bijela vodo!
Hvala ti, crna (tu kaže svoje ime)
Ja nisam crna od sunca ili vatre
već sam ja crna
zato što je XXXX.( osoba koja je radila magiju) radila magiju na mene i mog muža.


Povezana slika

Zatim drži ukrštene ruke iznad vode i baje:
Ona meni čini pravi i šalje sa jednom rukom
ja joj ih vraćam sa dvije ruke
ona meni čini pravi i šalje sa tri ruke
ja joj ih vraćam sa četiri ruke
ona meni čini pravi i šalje sa pet ruku
ja joj ih vraćam sa šest ruku
ona meni čini pravi i šalje  sa sedam ruku
ja joj ih vraćam sa osam ruku
ona meni čini pravi i šalje sa devet ruku
ja joj ih vraćam sa deset ruku
preko deset neće moći.
Nakon toga žena spusti ruke niza se pa se umije sa vodom i napije se.Obično ritual ponovi još dva puta to jest jutra.Najpogodniji dani za bajanje su utorak, četvrtak i subota.


Vaša,
Soror PIAL

    Sve informacije možete dobiti na e mail: mistikaokultizam@gmail.com ili na privatni mobitel 
    092 324 1928 od 17 do 21 sat svakog dana
    Ova stranica služi isključivo za zabavu

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.